Billetsalget er allerede stukket af: Nu annoncerer Grøn Koncert to nye navne

Du kan godt begynde at glæde dig til årets Grøn Koncert.
Store kunstnere som Medina og Gilli er allerede blevet præsenteret til årets program, når Grøn Koncert kommer landet rundt.
Nu kan Grøn Koncert afsløre de to næste navne på plakaten.
Der er tale om Benjamin Hav og Uro, som også kommer med Grøn Koncert rundt i Danmark.
Begge kunstnere har markeret sig på den danske musikscene de seneste år, og det bliver helt sikkert en fest, når de indtager scenen til Grøn Koncert.
Læs også: Sidste fredag i hver måned: Home of Carlsberg inviterer til fredagsbar med DJ og grill “Vi fyrer op under stemningen med sange som Første dag, Husk at vær’ happy, Godthåbsvej og Føles godt,” skriver Grøn Koncert.
Årets artister er indtil videre Benjamin Hav, URO, Pil, Kalaset, Gilli og Medina, og Grøn Koncert mangler fortsat at præsentere de sidste to navne.
Her i København gæster de Tårnby den 17. juli og Valby den 27. juli.
I de fleste byer har Grøn Koncert meldt udsolgt, men der er stadig billetter til salg i Esbjerg og Aalborg.