MigogKbh Nyt

Du får:

  1. Nyheder om og eksklusive Guider til København.
  2. De nyeste og hotteste tips indenfor Mad, Kultur, Shopping og Oplevelser i Kbh.
  3. Eksklusive tilbud, som du får først.

Ved tilmelding til MigogKbh Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Boost eksponeringen af din virksomhed

Af Annoncør

 Går alt i virksomheden pludselig i stå? Kommer kunderne ikke igen og følgerne de sociale medier stagnere? Under Corona har de fleste virksomheder oplevet dette og skulle en nedlukning ske igen, med stigende smittetal – så er det vigtigt, at eksponere din virksomhed endnu mere. Der vil i denne artikel komme med tips til, hvordan du kan gøre uden brug af sociale medier.

Merchandice

Den første og grundlæggende måde at opnå høj eksponering på er med firmagaver. Ved at sende gaver til kunder, samarbejdspartnere, eller at uddelegere ting med virksomhedens logo eller navn på, skabes der eksponering, når firmagaverne bliver taget i brug. Dette kan blandet andet være et krus med logo, en kuglepen eller en t-shirt med logo. 

Det er en nem måde at forære dine reklameartikler væk, ved at forære dem væk. På den måde er du ikke afhængig af, folk skal købe dine varer eller selv vælge dem frem for nogle andre.

Attraktive reklameartikler 

Det er selvfølgelig vigtigt, at folk skal benytte dine reklameartikler. Det er derfor altafgørende at det er noget der kan bruges, samt at det er af god kvalitet. Det vil koste dig lidt ekstra, hvis kvaliteten og materialerne er derefter, men på sigt, vil det kun skabe goodwill hos dem der bruger det, da levetiden forlænges. 

Tag på messer

Deltager du på messer, så ved du at det er et mekka af reklameartikler af mange slags. Det kan være en god idé at distribuere dine muleposer, krus med logo, kuglepenne eller andre ting her. Da der er så mange mennesker, er det vigtigt at du skiller dig ud af mængden, så folk husker netop dit brand. Det er derfor ikke kun vigtigt, at kvaliteten og materialerne på dine produkter er af god kvalitet – det skal dit design absolut også være. Det kan enten være, at det skal være stilrent, så det giver et fedt look. Det kan være, at det skal skille sig ud af mængden med en masse pangfarver. Det kommer helt an på, hvilket udtryk du ville give udadtil og selvfølgelig hvad det er for en virksomhed du driver.

Det er selvfølgelig en svær balancegang mellem ikke at udstråle for meget reklame, men stadig at tjene et formål med synlighed der hvor du befinder dig. Når du skal begynde at profilere din virksomhed med firmagaver eller reklameartikler, så er det en god ide at få hjælp af en grafisk designer, eller en der kan hjælpe dig med et grafisk udtryk.