MigogKbh Nyt

Du får:

  1. Nyheder om og eksklusive Guider til København.
  2. De nyeste og hotteste tips indenfor Mad, Kultur, Shopping og Oplevelser i Kbh.
  3. Eksklusive tilbud, som du får først.

Ved tilmelding til MigogKbh Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedsbrevet.

Forskellige liveevents, du kan afholde i din virksomhed

Af Annoncør

Det er spændende at drive en virksomhed, når måderne at kommunikere og afholde begivenheder på konstant ændrer sig. Der er hele tiden nye måder at videreformidle sin virksomheds interesser til kunder og potentielle kunder på. Driver du din egen virksomhed? Så vil du måske gerne blive klogere på, hvordan du bedst kommunikerer. En af mulighederne er at livestreame forskellige begivenheder til dit kundenetværk. Denne artikel giver dig et par ideer til events, du kan streame.

Fordele ved at livestreame

Der er en række fordele forbundet med af og til at livestreame forskellige begivenheder, og på copenhagenstreaming.com kan du læse mere om hvordan selve streamingen fungerer. Nogle af fordele er blandt andet:

  • Du kan interagere med en bredere målgruppe, hvilket er positivt for din virksomheds succes.
  • At det er nemmere for folk at deltage i videoeventet, hvilket betyder, at flere følger med – og det er igen positivt for din virksomheds succes.

Afhold et virtuelt møde

Et event du kan holde som livestreaming er et møde for virksomhedens medarbejdere. Hvis du vælger at gøre det, skal du være opmærksom på, at det kan tage noget tid at forberede, hvorfor du bør gøre dig nogle tanker omkring eventet tidligt, så du kan planlægge det.

Lancering af nyt produkt

Du kan også overveje, om din virksomhed skal sende en ny produktlancering på livestreamingen eller vise nye effekter ved tidligere produkter. Ved at gøre lanceringen live kan flest muligt af dine kunder følge med.

Markedsfør din virksomheds brand

En anden mulighed er at hjælpe dine produkter og dit brand til at komme ud til mange potentielle kunder ved at anvende livestreaming til markedsføring. Særligt på sociale medier er det meget populært, at virksomheder markedsfører deres produkter gennem livevideoer, som de deler med deres følgere. Det giver også følgerne mulighed for at interagere med virksomheden og skaber yderligere opmærksomhed.

Del artikel

Andre læser også