Gad ikke vente på politiet: Bilister fik nok af demonstranter og smed dem selv væk

Du har set det igen og igen.
Miljødemonstranterne fra Nødbremsen, der stopper trafikken for at gøre opmærksom på, hvor meget bilerne sviner.
Tirsdag morgen var ingen undtagelse, og så skete der alligevel noget anderledes.
Læs også: Book tid online: Populær kirsebærallé indfører nummerordning Hvor demonstrationerne normalt skaber lange køer indtil politiet når frem og fjerner demonstranterne, steg flere bilister i dag ud af deres biler og tog sagen i egen hånd – bogstavelig talt.
I følge Presse-fotos.dk, der som altid følger demonstrationerne tæt, gelejdede de vrede bilister pænt demonstranterne væk fra vejen.
“I første omgang havde et par folk, som var på vej til arbejde, selv fået smidt demonstranterne væk fra Toftegårds Plads/Vigerslev Alle i Valby, hvor demonstranterne havde taget opstilling ude i krydset,” skriver Presse-fotos.dk.

Men der gik ikke lang tid før demonstranterne igen satte sig på vejen.
“Denne gang var politiet lige i næheden, så nu blev de ikke blot smidt væk fra vejen, men de blev samtidig noteret i politiets sorte bog, hvor de fik besked på at man skulle forlade området,” skriver Presse-fotos.dk.