Annonce
MigogKbh Nyt

Du får:

  1. Nyheder om og eksklusive Guider til København.
  2. De nyeste og hotteste tips indenfor Mad, Kultur, Shopping og Oplevelser i Kbh.
  3. Eksklusive tilbud, som du får først.

Ved tilmelding til MigogKbh Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Gode tips til indretning af arbejdspladsen

Af Annoncør

Der er både forskelle og ligheder mellem indretning i private boliger og i erhvervslivet. Fordi en arbejdsplads har nogle helt andre funktioner, er der naturligvis også nogle andre krav til indretningen, end der er i hjemmet. Hvad der skal bruges til indretningen og hvordan denne kan gøres praktisk på en arbejdsplads, kan du finde tips til herunder.

Byg op omkring elektronikken

På de fleste arbejdspladser fylder teknologi og elektronik utrolig meget, og er meget vigtige komponenter i arbejdsprocessen. Uden elektronikken ville arbejdet i nogle tilfælde slet ikke kunne lade sig gøre, og derfor giver det også næsten sig selv, at denne bliver central i indretningen. Der skal være plads til al den elektronik, I nu har brug for, samtidigt med at skabe, kabler og computere ikke kommer i vejen, og gør indretningen upraktisk. Her har APC – Schneider Electrics f.eks. nogle rigtig fine løsninger til IT-infrastruktur, der kan gøre indretningen lidt mere praktisk. 

Gode møbler er altid investeringen værd

Hvis arbejdet i virksomheden involverer arbejde, hvor de ansatte sidder ned det meste af dagen, er det helt sikkert en god ide at investere i gode møbler til de ansatte. Selvom det måske ikke lyder sådan, er stillesiddende arbejde faktisk rigtig hårdt for kroppen. Særligt hvis møblerne ikke er gode nok, kan det på længere sigt have konsekvenser for de ansattes kroppe. 

Indret med hensyn til indeklimaet

Ligesom møblerne i en virksomhed er meget vigtige for de ansattes velvære, bør der også være nogle høje krav til kvaliteten af indeklimaet på arbejdspladsen. Hvis indeklimaet ikke er godt, bliver det hurtigt svært for medarbejderne at koncentrere sig om deres arbejde, hvilket jo ender med at blive et problem for virksomheden. Derudover kan problemer som dårlig luftkvalitet også have en langsigtet negativ påvirkning på de ansatte. Som virksomhed har I til dels et ansvar for deres velvære.

Del artikel

Andre læser også