Har du også problemer med mobilen: Stort nedbrud rammer millioner af danskere

Har din telefon pludselig været tavs tirsdag morgen, eller har internettet drillet midt i morgenkaffen, er du langt fra den eneste.
Tusindvis af danskere oplever lige nu problemer med både opkald, mobildata og internet, efter at teleselskabet 3 er blevet ramt af et landsdækkende nedbrud. Fejlen påvirker også kunder hos Oister og Flexii, der benytter samme netværk.
Læs også: Han var død i 41 minutter: Nu fortæller Superliga-stjerne sin vilde historie Ifølge 3’s driftsstatus kan kunder over hele landet opleve problemer med både dataforbindelser og taleopkald.
Nedbruddet blev registreret tidligt tirsdag morgen, og selskabet oplyser, at man forventer at være tilbage i fuld drift klokken 13.
Altså noget tidligere end dagens første udmelding, der oprindeligt var klokken 17.
“Vi er i færd med fejlsøgning og beklager de gener, det medfører,” skriver teleselskabet på deres hjemmeside.
Også kunder hos Oister og Flexii melder om store problemer med at komme på nettet, bruge mobildata eller foretage opkald, og flere brugere har tirsdag morgen udtrykt frustration på sociale medier.