MigogKbh Nyt

Du får:

  1. Nyheder om og eksklusive Guider til København.
  2. De nyeste og hotteste tips indenfor Mad, Kultur, Shopping og Oplevelser i Kbh.
  3. Eksklusive tilbud, som du får først.

Ved tilmelding til MigogKbh Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Hvordan får man den perfekte sommerkrop?

Af Annoncør

Sommeren er næsten her, og det betyder, at det endelig er tid til strand, pool og sjov! Selvfølgelig opstår spørgsmålet, hvordan man taber sig hurtigt? Hvis du gerne vil træne og tabe dig inden det varme vejr rammer, er det nu det perfekte tidspunkt at gøre din krop klar til bikinisæsonen. Forbrænd kropsfedt og tilføj slanke, hårde muskler for at forbedre din udseende og følelse.

Nu er du måske tilbøjelig til at lave en slankekur, prøv de nyeste slankeshakes eller detox-juicer, eller invester i en dyr kostplan, der altid lover hurtigt vægttab. Men det er ikke nødvendigt. Den bedste vej til en sund og flot sommerkrop er at passe godt på din krop – træne regelmæssigt og spise en sund, afbalanceret kost. Enhver bevægelse er en væsentlig del, når dit mål er vægttab, og især når du vil opbygge muskler hurtigere. Her er nogle tips til at hjælpe dig med at føle dig godt, mens din sommerkrop ser fit ud.

Find en personlig træner eller træningspartner

Hvis du ikke allerede har en stærk træningsrutine, kan det være svært at komme i gang og motivere dig selv. Derfor kan den personlige træner hjælpe meget. Pointen er, at du får en adaptiv træningsrutine, der kan gøre dig i stand til at opnå din perfekte sommerkrop hurtigere. Derudover tilbyder de dig professionel hjælp og står ved din side med råd og handling, som altid fører til det ønskede resultat.

Hvis du hellere vil finde en træningspartner, kan det gøre det sjovere at holde styr på dit træningsprogram sammen, end at træne alene hele tiden. Det er bare vigtigt, at du har samme mål, uanset om det er vægttab eller hurtigt at få muskler. Du kan også deltage i et gruppekursus, såsom bootcamp, da der altid er et stærkt sammenhold i en gruppe, hvilket også kan være meget motiverende.

“Fedtforbrænder” produkter

Præparater sælges under det lovende navn fedtforbrændere, som ofte har en lang liste af urte- og syntetiske ingredienser. Selvfølgelig tilbyder mange kendte mærker sådanne produkter. BodyLab™ er en af de mest populære i Danmark. 

Almindelige ingredienser i disse produkter er koffein, grøn teekstrakt, forskolin, guarana eller andre eksotiske planter, konjugeret linolsyre, jodholdig tang og fucoxanthin.

Afhængigt af produktet kan effekten variere, og det kan ikke udelukkes, at en fornuftig kombination af forskellige stoffer kan stimulere stofskiftet i et vist omfang. Man bør dog se nærmere på ingredienslisten, før man køber sådan et multipræparatog selvstændigt undersøge ukendte ingredienser for at belyse mulige risici. 

Fat Burn Active er et af de bedste kosttilskud, der hjælper dig med at tabe det overskydende fedt omkring din mave. Du kan lave mere research online for at finde ud af, hvorfor folk anbefaler dette produkt.

Træning kan også være sjovt

Vælg træning, der er interessant for dig. Hvis du ikke kan lide dem, så hold dig ikke til dem, og du kan bare stoppe med at træne. Derfor er det altid godt at tilføje lidt variation til din træning. Du har mange forskellige muskelgrupper i din krop, så du skal arbejde med forskellige dele af din krop på forskellige måder for at opnå sommerkroppen. Løb, cykling eller HIIT-træning er nogle måder at tabe sig hurtigt på. De påvirker dog ikke hele kroppen. Så du bør skifte op og lave forskellige træningspas i løbet af din uge.

Cardio er nøglen til succes

Det øger din puls og hjælper dig med at tabe dig hurtigt. Byg en god cardio-træning ind i din ugentlige rutine. Vælg først en aktivitet, der får din puls op i mindst 30 minutter to dage om ugen, og byg så derfra. Hvis du vil have den perfekte sommerkrop hurtigt, så giv dig selv en pause på 30 sekunder mellem træningsstykkerne eller maks. 1 minut. Det holder din puls oppe – og jo mindre tid din krop har til at falde til ro, jo flere kalorier forbrænder du på kortere tid.

Hurtig muskelopbygning ved hjælp af styrketræning

Du kan se muskeldefinition på blot et par uger – hvilket betyder, at nu er det bedste tidspunkt at dykke ned i din nye styrketræningsrutine. Inkorporer styrketræning for at målrette hver muskelgruppe. Crunches, armkrøller, squats, benløft og push-ups er nogle øvelser, som du kan bruge til at opbygge styrke og fremme den generelle kropsspænding. Tilføj vægte for at forbedre dine resultater. Det er et spørgsmål om, hvordan man hurtigt taber sig, når man træner på denne måde, men kombinationen af ​​sådanne øvelser kan ikke kun opbygge smukke muskler, men også muliggøre fedtforbrænding, hvilket er ideelt for langsigtet vægttabssucces.