Annonce
MigogKbh Nyt

Du får:

  1. Nyheder om og eksklusive Guider til København.
  2. De nyeste og hotteste tips indenfor Mad, Kultur, Shopping og Oplevelser i Kbh.
  3. Eksklusive tilbud, som du får først.

Ved tilmelding til MigogKbh Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Hvordan Københavnske virksomheder bruger ehandel til at øge deres salg

Af Annoncør

Københavnske virksomheder bruger ehandel til at skabe en ny og bredere vej til deres målgruppe, når de skal sælge og yde god kundeservice. E-handel giver mulighed for, at virksomheder kan udvide deres markedsføring og nå flere potentielle kunder. Men med en online tilstedeværelse er det alfa og omega, at jeres virksomhed bruger et datacenter, som tilbyder en pålidelig service, I kan regne med – selv når I bliver lagt ned af online ordrer på jeres nylancerede produkt. Med submerged cooling hos et datacenter tilbydes den samme service, men med et mindre CO2-aftryk, fordi teknologien muliggør, at der kan spares på energiforbruget.

Hvordan du skaber en online tilstedeværelse som københavnsk virksomhed

For at skabe en online tilstedeværelse som københavnsk virksomhed, er det vigtigt, at I først og fremmest har et stærkt websted. Dette kan være i form af en hjemmeside, der giver information om virksomheden og jeres produkter og services. Det er også vigtigt at have et godt design på sitet, så det ser professionelt ud og er let at navigere rundt på. 

Hvordan har ehandel ændret den måde, som københavnske virksomheder driver deres forretning på?

Ehandel har fundamentalt ændret al handel. Punktum. Så ja, naturligvis har ehandlen også ændret den måde, som københavnske virksomheder driver deres forretning på. Se det som en mulighed for at nå ud til et endnu større publikum. Dette betyder reelt, at jeres virksomhed i princippet kan sælge produkter og tjenester til mennesker over hele verden. Det vil naturligvis kræve som minimum en oversættelse af jeres site. Og jeres hostingservice skal nok informere jer, om der er andre ting at overveje. Det gode ved e-handel er, at I kan automatisere mange af de ting, I måske har gjort manuelt førhen.

De bedste steder at annoncere for københavnske virksomheder

Der er mange forskellige steder, hvor københavnske virksomheder kan annoncere. Det afhænger meget af, hvilken type virksomhed, I driver, hvilken målgruppe, I ønsker at nå ud til. En god mulighed er at annoncere på sociale medier som Facebook og Instagram. Det er selvfølgelig mainstrem, men her kan I målrette jeres annoncer mod en bestemt målgruppe, og dermed få den bedste effekt ud af sin markedsføring. Desuden har disse platforme et stort antal brugere i København, så det giver god mening for københavnske virksomheder at benytte sig af dem. Derudover kan det være en god ide at annoncere på lokale aviser eller radio- og tv-stationer. Det er dog mest relevant, hvis jeres kundesegment ikke bruger sociale medier – eller hvis det er et kundesegment, der eksempelvis lytter meget til radio.

Del artikel

Andre læser også