Annonce
MigogKbh Nyt

Du får:

  1. Nyheder om og eksklusive Guider til København.
  2. De nyeste og hotteste tips indenfor Mad, Kultur, Shopping og Oplevelser i Kbh.
  3. Eksklusive tilbud, som du får først.

Ved tilmelding til MigogKbh Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Inspiration til reklame i jeres virksomhed i hovedstaden?

Af Annoncør

De fleste kender til, at virksomheder må gøre en indsats for at reklamere og markedsføre en virksomhed. Det kan være nødvendigt i de fleste slags virksomheder. Hvis det er tøj og sko, man sælger, er det måske noget, som gøres digitalt på online hjemmesider. Hvis man derimod har en fysisk lille specialbutik eller lignende, er det måske ikke gennem online markedsføring, man tænker at lægge sine penge først. Det kan være forskelligt fra virksomhed til virksomhed. Dog er det værd at overveje, hvordan man gerne vil nå ud til sine kunder. Mulighederne kan siges at være mange, det vigtigste er, at man gør det på en måde, som passer til intentionen med sin virksomhed.

En måde at skabe opmærksom i en lille specialbutik

Lad os sige, du har en lille specialbutik af en art i hovedstadsområdet. Så er det måske ikke den digitale verden, som du gør brug af først. Derimod ønsker du kundekontakt gennem andre muligheder. Skilteholder kan være en idé, hvis du kører nogle ugentlige tilbud eksempelvis. De kan fås i forskellige varianter, forskelligt materiale og forskellige størrelser alt efter, hvor synlige du for eksempel vil have dem. Nogle har dem måske stående på gulvet, hvorfor de skal have en størrelse, som fanger kundens blikfang. Andre har dem måske hængende på væggen. Farvevalget på de skilte, du sætter ind i en skilteholder kan også vælges ud fra, om kunden for eksempel skal se det med det samme. Her er pangfarver måske en mulighed. Andre vælger måske farver efter indretningen i butikken.

At blande fysiske ting med det online univers

Det kan være en idé at overveje at have reklame både fysisk og online eksempelvis. Det kan i hvert fald måske være en måde hvorpå, man når flest kunder på. Nogle går konsekvent i fysiske butikker, hvor andre foretrækker shopping hjemmefra sofaen.

Del artikel

Andre læser også