Nyhedsbrev

Artikler med:

Nyeste artikler

Mere fisk til folket: Kendt sushi-favorit åbner i Københavns nye kanalby

Foto: PR, Letz Sushi
Foto: PR, Letz Sushi

Kan du heller ikke få nok af sushi?

Så kan du glæde dig over, at København snart får endnu en lækker restaurant med den japanske spise.

Det er den populære kæde Letz Sushi, som åbner nyt i Københavns nye kanalby, Engholmene i Sydhavn.

Det skriver Fødevarewatch.

Letz Sushis nye spisested kommer til at ligge på adressen Christian Langes Plads 1, og i køkkenet vil der blive lavet sushi udelukkende af bæredygtige fisk og økologiske ris.

Åbningsdatoen er endnu ikke meldt ud.

Også nyt på Vesterbro

Restauranten i Sydhavn er ikke den eneste nyhed fra Letz Sushi.

Også på Vesterbro sker der ting og sager, for her åbner kæden snart i nye lokaler i en af byens hyggeligste gader.

Letz Sushi holdt tidligere til på adressen Værnedamsvej 8, men denne restaurant er lukket, da kæden snart rykker lidt længere ned ad gaden.

De åbner nemlig i stedet på adressen Værnedamsvej 2, hvor der lige som på Engholmene vil blive lavet sushi af bæredygtig fisk og økologiske ris.

Del artikel

Korte videoer

 


 


 


 


Udvalgte artikler

 


 


 


Top 3 i dag




 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Tilladelse til politiske reklamer

For at støtte den demokratiske samtale, vil vi gerne spørge om din tilladelse til at vise dig politiske reklamer på denne hjemmeside.

Du vil altid kunne se, hvem der er afsender af reklamen, og hvorfor du ser den. Vi anvender aldrig følsomme oplysninger som din politiske overbevisning til at målrette reklamer.

På alle reklamer kan du finde kampagne id, som du kan bruge til at finde al info på om kampagnen på https://politiskreklame.dk/

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage.