ANNONCE
MigogKbh Nyt

Du får:

  1. Nyheder om og eksklusive Guider til København.
  2. De nyeste og hotteste tips indenfor Mad, Kultur, Shopping og Oplevelser i Kbh.
  3. Eksklusive tilbud, som du får først.

Ved tilmelding til MigogKbh Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Linkedin annoncer skaber flere leads

Af Annoncør

LinkedIn-annoncer er et effektivt værktøj til at nå dit målmarked, generere leads og øge kendskabet til dit brand. Der findes en række forskellige annonceformater på LinkedIn, som hver især er designet til at hjælpe dig med at nå bestemte mål.

Med LinkedIns omfattende netværk kan du indsnævre dit fokus ved at målrette potentielle kunder efter deres stillingsbetegnelser, branche og andre kriterier. Du kan også bruge LinkedIns Matched Audiences til at målrette medlemmer, der for nylig har besøgt dit websted, eller du kan vælge en Lookalike Audience til at nå ud til personer, der ligner dem i din nuværende kundebase.

De to hovedtyper af annoncer på LinkedIn er Sponsoreret indhold og tekstannoncer. Sponsoreret indhold giver dig mulighed for at promovere indhold relateret til din virksomhed, f.eks. blogindlæg, videoer eller billeder, mens tekstannoncer giver dig mulighed for at oprette tekstbaserede annoncer med specifikke call-to-action-knapper. Selvom mange af de annonceformater vi finder på LinkedIn minder meget om dem vi finder på andre platforme, så adskiller LinkedIn sig på flere måder. Det er en platform, hvor brugernes informationer (i de fleste tilfælde) er opdaterede så de matcher brugerens nuværende situation. Dette er ikke altid tilfældet på andre platforme, da der ikke er samme incitament til at holde ens profil up to date.

Et andet aspekt, hvor LinkedIn adskiller sig fra andre platforme, er måden hvorpå folk de interagere med hinanden. Der er generelt en meget mere formel, sober og professionel tone på LinkedIn, hvilket gør det til en relativ sikker platform for dit brand. Du vil nemlig sjældent blive mødet af negative kommentarer, men derimod oftere kommentarer som bygger sig på konstruktiv kritisk eller ros.

LinkedIn-annoncer tilbyder detaljerede rapporteringsfunktioner, så du kan følge dine kampagners resultater og foretage justeringer, hvis det er nødvendigt. Platformen tilbyder også værktøjer til A/B-test af forskellige elementer i en annoncekampagne (f.eks, annoncetekst, målgruppe målretning osv.) for at sikre, at du får de bedste resultater.

Uanset om dit mål er at generere leads eller øge kendskabet til dit brand, kan LinkedIn-annoncer hjælpe dig med at nå ud til dit målmarked på en omkostningseffektiv måde. Med det varierede udvalg af annonceformater og målretningsmuligheder er det nemt at skræddersy kampagner specifikt til dine mål og spore deres fremskridt over tid.

Med LinkedIns omfattende netværk på over 690 millioner medlemmer – fire ud af fem har mulighed for at påvirke forretningsbeslutninger og har dobbelt så stor købekraft som det gennemsnitlige onlinepublikum – har virksomheder stærke muligheder lige ved hånden. Udnyt dette potentiale med LinkedIn-annoncer, og opdag, hvordan de kan hjælpe dig med at opnå de ønskede resultater!

Ved at bruge Sponsored Content og Text Ads med de rette målretningsfunktioner kan du nemt nå din målgruppe på LinkedIn og måle din succes. Begynd at afprøve forskellige annonceformater i dag for at se, hvad der virker bedst for dig. Du kan læse meget mere om LinkedIn-annoncering på linkedinannoncering.dk.

Del artikel