Annonce
MigogKbh Nyt

Du får:

  1. Nyheder om og eksklusive Guider til København.
  2. De nyeste og hotteste tips indenfor Mad, Kultur, Shopping og Oplevelser i Kbh.
  3. Eksklusive tilbud, som du får først.

Ved tilmelding til MigogKbh Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Har du set det?: Netto driller Irma med mega-banner midt på Nørreport

Af Camilla Lützhøft Stahlschmidt
Foto: Camilla L. Stahlschmidt
Foto: Camilla L. Stahlschmidt

Krydser man Nørreport i disse dage, kan det være svært ikke at trække på smilebåndet.

På et stillads midt på pladsen ved den travle station har supermarkedsgiganten Netto hængt et kæmpe banner op, og det er nu gået viralt på sociale medier.

Banneret er nemlig en stikpille til konkurrenten Irma, som har en forretning med indgang lige ved siden af stilladset.

“Få råd til at gå i Irma. Gå i Netto,” står der på reklamen, som kan ses på lang afstand.

Nu er mega-banneret blevet delt af blandt andre influenceren Anders Hemmingsen, som har 1,2 millioner følgere på Instagram.

Irma svarer igen

Hos Irma trækker man også på smilebåndet, og mandag fortalte Irmas marketingchef, Lise Hørdam, til Dansk Markedsføring, at Irma var ved at gøre klar til at komme med et kreativt modsvar.

LinkedIn slog Irma så igen mod Netto mandag aften og skrev følgende i et opslag:

“Tak for skulderklappet, Netto, Salling Group.
Det er dejligt at vide, at I også tænker på os som det sted, man allerhelst vil handle🙏😉 
Alle kvalitetsbevidste kunder – også jer – er ALTID velkomne i Irma. 
PS. Vi fik lyst til at rette lidt i jeres banner.”

Sammen med teksten delte Irma et billede, hvor “råd” var streget over og i stedet skiftet ud med ordet “lyst”, så der nu står “Få lyst til at gå i Irma. Gå i Netto.”

Flere følgere skriver i kommentarfeltet under opslaget, at stillingen nu er 1-1 mellem de to supermarkedskæder.

Så må vi se, om Netto har flere drillerier i ærmet.

Del artikel

Andre læser også