Nye facadeskilte  pryder byen

Skrevet af: Emil Kjær Jørgensen

Mange virksomheder har igennem mange år forsømt en moderne skiltning på deres facade, måske fordi fokus har ligget på en rigtig tilstedeværelse på diverse online kanaler, i takt med at flere og flere køber deres varer online, men den tendens er ved at vende nu.

Flere virksomheder begynder nu for alvor at gøre noget ved deres skiltning og det gør selvsagt noget ved facaderne rundt omkring i byen, det pynter gevaldigt.

Nylige undersøgelser viser, at virksomheder i gennemsnit har opjusteret deres budget for skilte til deres facader med 30 % i forhold til tidligere. Man vil sende et ordentligt signal til sine kunder og have en facade der viser ordentlighed og ikke mindst troværdighed.

Derfor er mange virksomheder begyndt at eksperimentere mere og valgmulighederne er derfor også blevet flere.

Nu kan der blandt andet vælges imellem facadeskilte med  fræsede udskårne bogstaver, facadeskilte med lys eller sågar modeller med LED lys. Disse er nu blevet en  måde at skille sig ud på i bybilledet og er igen blevet et virkemiddel til at skille sig ud i forhold til de helt normale skilte med tekst og logo.

En tur rundt i byen bekræfter os også i den stigende fokus på én pæn og moderne facade. Vi ser rigtig  mange kreative løsninger. Her er både modeller med lys, flotte logoer i aluminium og også moderne og opgraderede helt almindelige løsninger med logo og tekst. Der er ingen tvivl om, at det pynter meget rundt om i byen, at  mange virksomheder er begyndt at tage deres facadeudsmykning mere alvorligt.

Kellmann Reklame er en af landets ældste skilte virksomheder, så hvis du tænker på at opgradere din facade er de nok mand for at vise dig nutidens muligheder indenfor facadeskilte.

Du kan læse mere om, hvad du skal overveje inden du beslutter dig for at opgradere din facade bla. på Kellmanns hjemmeside.