Annonce
MigogKbh Nyt

Du får:

  1. Nyheder om og eksklusive Guider til København.
  2. De nyeste og hotteste tips indenfor Mad, Kultur, Shopping og Oplevelser i Kbh.
  3. Eksklusive tilbud, som du får først.

Ved tilmelding til MigogKbh Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Reklamer i hele byen – hvad er hot?

Af Redaktionen

Reklame på alle byens facader

Det er vigtigere end nogensinde, at byens butikker og virksomheder træder frem og er synlige med deres budskaber, kampagner og tilbud, hvis de altså vil vinde kampen om kunderne og hvem vil ikke gerne det.

Men hvordan gør man så bedst?

Hvad virker?

Er det nye hotte folie print løsningen?

Skal man købe reklame på busserne, som jo kører i hele byen?

Skal man købe den store reklame på stationen eller pladsen midt i byen, hvor alle jo ser den?

Det er million kr spørgsmålet, som alle ønsker svar på. Vi kan ikke give svaret her, for det afhænger af en række faktorer, herunder budskab og budget. I stedet har vi sat for at se lidt på nogle af de formater, som vinder mere og mere ind, nemlig folie print.

Folie print er blevet det nye hotte indenfor materialer til din kampagne. Man ser det overalt. Den store reklame reklame på metro stationen er lavet i folie, reklamen på rulletrappen af lavet i folie og minsandten om ikke også reklamer i gulvet også er lavet i folie og det er der en grund til.

Folie har vundet ind, fordi der er billigt at producere, det er nemt at arbejde med under montage og nemt at skifte igen. Hertil giver det et flot og glansfuldt look ( hvis man altså vælger det mest købte, nemlig folie med glans ) til budskabet. Andre fordele er, at det kan laves i alle former man ønsker og i alle farver – og så er det slidstærkt. Netop styrke er et af de væsentligste parametre for, at det er blevet så populært at arbejde med folie og det er der også en særlig grund til. Reklamer skal ses af så mange som muligt og skal derfor også kunne holde til, at de er lige der hvor mange mennesker færdes. Det kan folie og også derfor er det populært at benytte sig af folie print til sine kampagner.

Det bliver kaldt det nye hotte men er det nu også så nyt?

Folie har i mange år  ( og er det stadigvæk ) været populært som reklame på vinduer. Butiksvinduet har i mange årtier været det oplagte sted at placere en reklame, et tilbud eller andet som skal vække opmærksomhed og vinduesfolie, som det hedder i fagtermer, er fortsat populært, viser en rundspørge blandt fagfolk i skilte og reklamebranchen. Så, måske er det som bare er sket i virkeligheden, at man har taget det som virkede og flyttet det ud i byen på andre flader?

Ja er det enkle svar fra de skiltemagere vi har talt med. Det og så det faktum, at det er billigt at producere, det er fleksibelt og kan passe på alle flader og dermed også til alle typer kampagner , om det er outdoor på stationen eller på bussen eller om det er indenfor til en messe eller måske i virksomheden til en kampagne overfor de ansatte og så det faktum, at det er slidstærkt og derfor passer godt ind i offentlige rum.

Folie print er kommet for at blive og vil næsten med garanti også passe til din næste reklame ude i byen. Vi glæder os til at se, hvad du finder på.

Del artikel

Andre læser også