Annonce
MigogKbh Nyt

Du får:

  1. Nyheder om og eksklusive Guider til København.
  2. De nyeste og hotteste tips indenfor Mad, Kultur, Shopping og Oplevelser i Kbh.
  3. Eksklusive tilbud, som du får først.

Ved tilmelding til MigogKbh Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Sådan bliver dit firma klar til DHL Stafet

Af Annoncør

Hvem løber til DHL-stafet?

DHL-stafetten er verdens største virksomheds-stafet og motionsløb, der med fem stafetbyer i hhv. København, Aalborg, Aarhus, Odense og Sønderjylland, har deltagere fra en stor del af landets virksomheder. Wilke Promotion, der er eksperter løbetøj med tryk, har igennem flere år udbudt løbetrøjer med tryk til stafettens mange deltagere og dermed bidraget til en stærk følelse af sammenhold i virksomhederne i DHL-stafetten såvel som andre firmaløb. Løbe- og fitnesstøj med et firmas tryk og logo er med til at vise, at der er fokus på de ansattes sundhed og velvære samtidig med, at det giver de ansatte en mulighed for stolt at kunne vise sit firmanavn frem og en samhørighed med virksomheden.

Fokus på hjemmetræning og medarbejdernes sundhed

Corona-epidemiens udbrud i foråret 2020 satte dog hurtigt en stopper for afholdelsen af DHL-stafetten 2020 og andre arrangementer af samme kaliber og resulterede i en aflysning i 2020. Men det har ikke stoppet virksomheder fra at støtte og bifalde deres ansattes sundhed. I stedet kan det nemlig gøres ved at give løbe- og fitnesstøj med tryk til de mange hjemsendte medarbejdere, der ligesom resten af Danmarks befolkning er hoppet på hjemmetrænings-bølgen. På denne måde, kan de ansatte føle sig værdsatte og alligevel mærke en følelse af sammenhold – iført en sportstrøje med firmatryk på deres løbetur eller træning på yogamåtten. Og mange virksomheder har sågar lavet online sportsevents på Teams eller App challenges for at skabe sammenhold under corona – og sendt træningstøj hjem til medarbejderne.

Fokus på bæredygtige løsninger

Wilke Promotion gør en dyd ud af at have fokus på bæredygtighed og følge med i de nyeste og mest bæredygtige løsninger ift. reklameartikler og tekstiler. Fokus er fremadrettet at følge med på moden med brug af “recycled polyester”. Her genanvendes plast – oftest plastflasker,  der er forbrugt og ellers ville være endt på lossepladser, til at producere tekstil til blandt andet træningstøj. Disse plastflasker er lavet af PET, der nemt kan omdannes til nye polyesterfibre og samtidig skåner miljøet med en produktion, der kræver langt mindre energi end produktionen af ny polyester.

Del artikel

Andre læser også