Annonce
MigogKbh Nyt

Du får:

  1. Nyheder om og eksklusive Guider til København.
  2. De nyeste og hotteste tips indenfor Mad, Kultur, Shopping og Oplevelser i Kbh.
  3. Eksklusive tilbud, som du får først.

Ved tilmelding til MigogKbh Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Sådan optimerer jeg min virksomhed

Af Redaktionen

Annonce

At være virksomhedsejer er ingen dans på roser. De første år skal virksomheden først i gang og derfor er der typisk meget arbejde og knapt så mange penge, men i takt med at virksomheden er i vækst vil du også behøve flere medarbejdere. Som tiden går, vil du altså komme ind i et system, der ikke er foruroligende måned for måned. Hvad når virksomheden så fungerer? Hvordan holder du styr på medarbejdere? Læs med herunder og få et par gode tips.

Dan en HR-afdeling

Hvis du har mange medarbejdere og det bliver så meget, at du ikke selv kan styre lønninger, sygdom og ansættelsesdokumenter, så skal du fastsætte en HR-afdeling. Denne tager sig af alle medarbejdere i virksomheden. Med en HR administration som er digitaliseret, vil du kunne bruge denne software til at styre fravær, personalesammensætning samt personale ledelse. HR administration giver dig altså mulighed for nemmere at kunne styre dine medarbejderes drift rent administrativt.

Bedre planlægning

I led med et stigende antal medarbejdere, så vil der også skulle være en større vagtplan, der skal gå op i en højere enhed. Alt efter hvilken virksomhed du driver, så er dette forskelligt, hvordan det skal indrettes. Med et system som Time Plan, vil det blive muligt at systemet selv fastsætter vagterne, og gør dem mest optimale i forhold arbejdsopgaverne. Du sparer altså tid på at få systemerne til at gå op, samtidigt med, at du sparer lønningsomkostninger på at for mange er på arbejde.

Selvkontrol hos medarbejderne

Time Plan udbyder også en app, hvor medarbejderne kan logge in og ud, når de møder på arbejdet. Som leder er dette fantastisk, da du kan logge ind og se overblikket over, hvilke medarbejdere der i dag er på arbejde, og hvilken funktion de har. Appen danner altså et nemt overblik og arbejdstid og fravær.

 

Del artikel

Andre læser også