Et af byens hyggeligste: Kendt gade på Vesterbro inviterer til loppemarked

Slentrer man rundt i Københavns gader i weekenderne i øjeblikket, er det næsten umuligt ikke at ramme et loppemarked.
Næsten alle byens markeder er efterhånden vendt tilbage efter den lange vinterpause, og nu kan der igen handles brugte dimser her, der og alle vegne.
Endnu et populært marked melder nu klar til forårs- og sommersæsonen.
Denne gang er der tale om det hyggelige loppemarked i Saxogade, som altid tiltrækker både børn og voksne fra bydelen.
Den sociale handelsgade lægger asfalt til loppemarkeder den sidste lørdag i hver måned.
Det sker fra april til og med september, og datoen for årets første marked er således lørdag 25. april.
Hvis du vil være med, så møder du bare op på dagen med et tæppe, bord eller lignende, som du kan udstille dine genbrugssager på, og tager plads på gaden.
Loppemarkedet er uden tilmelding, så du skal ikke købe billet til din stand, og pladserne fordeles efter først-til-mølle.
Markedet finder sted på strækningen mellem Istedgade og Litauens Plads.
Børn er også meget velkomne til at lave boder på Saxogades Loppemarked.
Hvad: Loppemarked i Saxogade
Hvor: Saxogade, Vesterbro
Hvornår: Lørdag 25. april 2026 kl. 10-15. Herefter den sidste lørdag i hver måned til og med september.