Staycation med fordele: Brøchner Hotels lancerer nyt rabatprogram

Skrevet af: Mathilde Mågård Hansen
Restaurant Vækst Foto PR
Restaurant Vækst Foto PR

Tiden har formentlig aldrig været mere oplagt til en lille staycation i egen by – og nu får du lige endnu en rigtig god grund til at tage en hotelovernatning i egen by.

I 2014 lancerede Brøchner Hotels “Hey Neighbour”, som var et fordelsprogram til naboerne i byen på tværs af hotellerne i København.

Nu tager de næste skridt i en lokal retning, når de lancerer konceptet GO LOCAL, hvor du som gæst får adgang til en række fordele og rabatter på lækre steder i nabolaget.

Læs også Få byen ind i hjemmet: Premiere på de helt nye København-plakater

Hotel Ottilia Foto PR

Støtter lokalområdet

Lokalområdet har altid være en forankret del af Brøchners fem boutique hoteller i København. 

Derfor gør de nu også deres for at hjælpe deres naboer.

GO LOCAL er en håndsrækning til mere end 30 lokale aktører, der indgår i et partnerskab om at give særlige oplevelser og rabatter til Brøchners gæster og naboer i byen.

Målet er at tiltrække flere besøgende til at støtte op om de lokale aktører og samtidig give gæsterne en ekstraordinær oplevelse.

Hver partner tilbyder noget særligt til de besøgende, f.eks. en fast rabat, en velkomstdrink eller en gave ved et køb.

GO LOCAL-tilbuddet indløses ved at fremvise bevis på, at man er gæst eller Hey Neighbour hos Brøchner Hotels.

Dermed skaber samarbejdet både værdi for Brøchner Hotels og de mere end 30 partnere.

“Ideen bag GO LOCAL har været under opsejling længe. Vi ville gerne pege på steder i byen, som vi selv ville besøge, og herved give vores gæster personlige anbefalinger med på vejen.

Vi kender det fra os selv, når vi rejser. Man vil gerne have en lokal oplevelse, og det giver GO LOCAL-konceptet i høj grad.

Her viser vi det unikke ved København som destination, fremhæver lokalområderne for hvert hotel, og samtidig kan vi bidrage til at støtte de lokale steder omkring os og forhåbentlig tiltrække flere gæster til dem”, forklarer Nickolas Krabbe Bjerg, administrerende direktør hos Brøchner Hotels.

AIRE Ancient Baths Foto PR

Lokal opbakning og sammenhold

Intentionen med GO LOCAL er således at tilbyde boutique hotelkædens gæster cool og unikke oplevelser i nærheden af Brøchner Hotels’ fem hoteller, og samtidig bidrage til lokal støtte af andre ildsjæle og ‘local heros’ i København.

Og den idé var der massiv opbakning til.

“Vi er overvældede over den opbakning, vi har mødt. Mange partnere var hurtige til at melde positivt tilbage med gode tilbud og rabatter.

Og derudover har vi mærket et lokalt sammenhold og velvilje for at komme igennem en svær tid. Vi er jo alle i samme båd – vi har behov for flere besøgende”, fortæller Nickolas Krabbe Bjerg og konkluderer:

“Netop det, at vi kan stå sammen med andre erhvervsdrivende, er en kæmpe gevinst.

Det er sådan vi tager skeen i den anden hånd og vender situationen til noget positivt – til glæde for de besøgende i København og for hinanden som samarbejdspartnere.”

Hooked Foto PR

De mere end 30 partnere præsenteres på et interaktivt kort i hvert hotels lobby bar, hvor gæster kan scanne det område, de vil gå på opdagelse i.

Med hjælp fra Google Maps kan gæsterne se, hvilke GO LOCAL-partnere der er aktive i området og hvilke tilbud eller fordele, de tilbyder gæsterne.

Derfra er det bare at gå på opdagelse i byen – og støtte lokalt.

Du kan bl.a. glæde dig til et gratis glas bobler hos cocktailbaren Puss Puss, 15% rabat hos alle Cofocos restauranter, Gratis juice/cava og chokolade hos AIRE Ancient Baths og meget, meget mere.

Hvad: Brøchner Hotels lancerer konceptet GO LOCAL i partnerskab med mere end 30 lokale aktører
Hvor: Over hele byen
Hvordan: Læs meget mere her

Bange for at misse nyt om Kbh? Meld dig til MigOgKbhs nyhedsbrev. Kommer hver fredag. Vi lover, det er godt.
Altid nyheder på MigOgKbh Facebook. Lækre billeder på vores Instagram