Støt med stil: Populært tøjmærke gør det cool at hjælpe verdens børn
Bareen er tilbage med en ny, eksklusiv kollektion til fordel for UNICEF, og de har store ambitioner om at hjælpe endnu flere børn i nød.
Den 20. november – FN’s internationale børnedag – lanceres den nye limited edition kollektion, og hele overskuddet går til UNICEF’s livsvigtige arbejde for de mest udsatte børn i verden.
Limited edition kollektion
Den nye kollektion består af to hættetrøjer, to t-shirts og en kasket, alle designet med den karakteristiske Bareen-stil. Men det handler ikke bare om mode – det handler om at gøre en forskel.
Tøjet kan købes gennem en eksklusiv pre-sale, og for at få tidlig adgang kan man tilmelde sig på bareen.dk. Kollektionen er kun tilgængelig i en begrænset mængde, så hvis du vil sikre dig et stykke, der både er trendy og gør en forskel, skal du være hurtigt ude.
“Vi var overvældede over den store opbakning til vores første samarbejde med UNICEF,” siger Mathias Rokkjær Klitgaard, co-founder af Bareen.
“Så vi var ikke i tvivl om, at vi skulle gentage succesen – og gerne overgå den. Vi er enormt stolte af at lancere den nye kollektion og hjælpe endnu flere børn, der har akut brug for støtte,” fortsætter han.
Samarbejdet, der gør en forskel
Sidste års samarbejde mellem Bareen og UNICEF var en stor succes, og det resulterede i, at 250.000 kr. blev sendt til UNICEF for at hjælpe børn i nød.
Den samlede sum kunne eksempelvis dække fødselsudstyr til at sikre, at over 3.800 babyer blev født sikkert eller sørge for rent drikkevand til 50.000 børn i et helt år.
Og målet i år? Endnu mere hjælp til børnene.
“Det er fantastisk at se, hvordan Bareen og deres community viser så stort ansvar for de børn, der har allermest brug for hjælp,” siger Susanne Dahl, generalsekretær i UNICEF Danmark.
“Med de store problemer, vi står overfor ude i verden, er det vigtigt, at alle er med til at løfte opgaven,” tilføjer hun.
Blue Week: Din mulighed for at give endnu mere
Fra 25. november til 1. december går Bareen et skridt videre med deres Blue Week-kampagne, hvor 10 kr. pr. solgt produkt går direkte til UNICEF’s indsats for børn i nød. Det betyder, at uanset hvad du køber i den periode, er du med til at gøre en forskel – og du får samtidig noget fedt tøj.
Køb kollektionen og gør en forskel
Bareen og UNICEF’s nye kollektion bliver tilgængelig fra den 20. november på bareen.dk, så du kan få fat i de nye items og samtidig være med til at støtte verdens børn. Det er både en mulighed for at opgradere din garderobe og gøre noget godt på én gang.
Så, hvis du har lyst til at gøre en forskel og vise dit engagement for en god sag, så er Bareens nye kollektion et must. Det er tid til at hjælpe – og se godt ud, mens du gør det!Støt