MigogKbh Nyt

Du får:

  1. Nyheder om og eksklusive Guider til København.
  2. De nyeste og hotteste tips indenfor Mad, Kultur, Shopping og Oplevelser i Kbh.
  3. Eksklusive tilbud, som du får først.

Ved tilmelding til MigogKbh Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedsbrevet.

Vild med Pepsi: Du kan kun købe ny ultrablå sodavand i én lille københavnsk kiosk

Af André Bentsen
I'm blue - Da ba dee da ba di. Ny ultrablå Pepsi kan kun købes på Nørrebrogade fra på mandag. Foto: Presse
I'm blue - Da ba dee da ba di. Ny ultrablå Pepsi kan kun købes på Nørrebrogade fra på mandag. Foto: Presse

“Yo, listen up here’s a story.”

Sådan starter Verdens mest blå sang fra ikoniske Eiffel 65.

Men på mandag sker der noget endnu mere blåt.

Her kan danske fans af sukkerfri sodavand nemlig gå op af den blå løber og smage en ny ultrablå variant af den populære Pepsi Max i to særligt udvalgte 7-Eleven butikker.

Én fire timer væk med bumletog på Banegårdspladsen i Jyllands hovedstad, og en lokal på Nørrebrogade i København.

“Det skal altid være en oplevelse at gå i 7-Eleven, og vi har kæmpestort fokus på at være på forkant med de nyeste trends inden for drikkevarer. Vores kunder forventer noget spændende og et bredt udvalg, og derfor er vi stolte af at kunne tilbyde dem den nye udgave af en så populær sodavand som Pepsi Max før alle andre,” siger Maria Gervig, kommerciel direktør i 7-Eleven Danmark i en pressemeddelelse.

Pepsi Max Electric Blue hedder den nye sodavand, der frem til torsdag kun kan købes i et vaskeægte Pepsi Max Electric Blue-univers med blå løber, blåt lys og en stemning, der har lige så meget power som smagen på den nye sodavand. 

Hvis de selv skal sige det i butikken på Nørrebrogade, der omdannes til en Pepsi-sattelit.

Sukkerfri sodavand vinder stadig frem
Pepsi Max har en stærk historie i Danmark. I 2021 blev den kåret som den bedst sælgende sodavand i landet, og de sukkerfrie produkter bliver stadig mere populære:



Den nye Pepsi Max Electric Blue er udviklet til at tilfredsstille de stigende krav fra forbrugerne om innovative og sukkerfri drikkevarer.
“Vi ved, at trenden omkring at smage nye ting er stor, og den nye Pepsi Max Electric Blue vil helt sikkert give forbrugerne en unik oplevelse, som man ikke normalt forbinder med en cola,” fortæller Therese Nerder, Senior Brand Manager hos Royal Unibrew.

Pepsi Max Electric Blue fås kun i en begrænset periode. Den blå farve, både på emballagen og drikken, er linket til Pepsis nye visuelle identitet med et mere dynamisk design.

Fra torsdag den 27. juni kan den nye Pepsi Max Electric Blue købes i alle 7-Elevens 175 butikker. Kæden har eksklusivitet over den nye drik til og med uge 29, og først derefter vil den være tilgængelig hos andre forhandlere.

Del artikel

Andre læser også