MigogKbh Nyt

Du får:

  1. Nyheder om og eksklusive Guider til København.
  2. De nyeste og hotteste tips indenfor Mad, Kultur, Shopping og Oplevelser i Kbh.
  3. Eksklusive tilbud, som du får først.

Ved tilmelding til MigogKbh Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Release-party på lørdag: BLS Hafnia og Kesi lancerer ny tøjkollektion i Magasin

Af Michael Qureshi

De har tidligere samarbejdet med navne som fodboldspillerne Neymar, Ter Stegen og danske Thomas Delaney, racerkøreren Lewis Hamilton, modeikonet Kendall Jenner, rapperne Timbaland og Fabolous.

Nu er endnu et brandvarmt navn gået sammen med det københavnske streetwear brand BLS Hafnia.

De har indledt et spritnyt samarbejde med den populære danske rapper KESI.

Samarbejdet har udmøntet sig i en spændende ny tøjkollektion, som bliver lanceret på lørdag d. 7. september i Magasin på Kongens Nytorv, Aarhus og på Magasin.dk.

Kollektionen har fået titlen BLS X 888.

Der er release-party på lørdag, og alle er velkommen til at kigge forbi.

Lanceringen af den nye kollektion finder endda sted på Oliver Kesi’s fødselsdag d. 7. september kl 16.00 på 1.sal i Magasin.

Til lanceringen vil stifter af BLS Hafnia, Besnik Miftari, og rapperen KESI tage pænt imod de fremmødte gæster.

Se den nye kollektion og få en drink i baren

Der vil her være mulighed for at se, prøve og købe den nye kollektion eller blot nyde en drink i baren til rytmerne fra en veludvalgt DJ.

Mange har måske allerede bidt mærke i samarbejdet og den nye kollektion. Fra i mandags har hele Magasins facade ud imod Kongens Nytorv været fuldt folieret med billeder fra den nye kollektion.

Samarbejdet vil næsten være umuligt at overse, for de der færdes på og omkring Kongens Nytorv. B

Billeder fra samarbejdet vil pryde facaden fra på mandag og indtil lanceringsdatoen d. 7. september.

BLS Hafnia har altid drømt om at lave et samarbejde med Magasin, da tanken om at gøre noget ingen andre har gjort før, altid har drevet stifter og direktør, Besnik Miftari.

Magasin har haft en stor medvirken i BLS Hafnias nuværende succes, da de var et af de første varehuse der placerede BLS’ produkter på hylderne.

Og nu hvor BLS Hafnia er i en position, hvor de kan give lidt tilbage virkede det oplagt at lave dette eksklusive samarbejde med KESI til netop Magasin.

Kom til fest i Magasin

Om release-party siger Besnik Miftari;

“Vi vil opfordre alle til at komme til fest i Magasin, hvor vi vil afholde et stort event i forretningen på Kgs. Nytorv.

Vi har inviteret en DJ, vi serverer drinks i baren, og vi er mere end klar til at lancere en kollektion, som med sikkerhed vil pryde gadebilledet,” siger han.

Han suppleres af Kesi;

“Jeg trumfer lige Besnik og vil ikke blot opfordre til, men derimod sige, at du SKAL møde op til årets releasefest.

Jeg vil personligt sørge for at stemningen til releasen bliver høj, så der findes ingen gyldig årsag til at blive hjemme. Vi har nogle overraskelser i ærmet til lanceringen, som du bliver nødt til at være en del af.

Vi glæder os til at se alle dem, der dukker op.”

Glæder sig til lancering

Hos Magasin glæder man sig over det nye spændende tiltag.

“Jeg har i en længere periode talt med folkene bag BLS hafnia, og drøftet mulighederne for at etablere et større samarbejde sammen.

Begge parter var af den overbevisning, at hvis tanke skulle blive til virkelighed, så skulle det være i form af et samarbejde der kunne larme og skabe stor opmærksomhed.

Vi ville gøre noget, som ingen andre har gjort – og det har vi nu gjort,” siger Jakob Kruse, indkøbsansvarlig for Mens Fashion & Exclusive.

Starten på et eventyr

BLS Hafnia blev etableret i 2011 af brødrene Besnik og Burim Miftari. De to brødre er født og opvokset på Frederiksberg og har altid arbejdet tæt sammen.

Det hele startede med produktionen af en sort t-shirt med bogstaverne ”BLS” printet på fronten.

T-shirten blev produceret i et meget beskedent antal, men da Besnik og Burims venner Noah Carter, Oliver Kesi, Benny Jamz, Lukas Graham, Nik & Jay m.fl. begyndte at gå med t-shirten blev opmærksomheden pludselig enorm.

Brødreparrets sociale medier blev hurtigt rødglødende, da folk ville vide hvordan de kunne få fingrene i den nye t-shirt.

Efterspørgslen førte til en større bestilling af de populære t-shirts, og herefter blev etableringen af BLS Hafnia som brand en realitet. Siden dengang er det kun gået en vej – fremad.